Klantenservice


Bestellen
Bij het plaatsen van een bestelling zijn uw naam, het factuur- en afleveradres en betaalgegevens nodig om de bestelling uit te kunnen voeren. Deze gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt voor de transactie van de aangekochte artikelen. (Zie ook ons privacybeleid).

Door op het winkelmandje te klikken op de overzichtspagina of op de link 'Toevoegen aan winkelmandje' op de productpagina voegt u het artikel aan uw winkelmandje toe. Wilt u een artikel verwijderen uit uw bestelling, ga dan naar het winkelmandje en klik op de prullenmand achter het betreffende artikel in het overzicht.

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail onze bevestiging met daarin een overzicht van uw bestelling inclusief de verzendkosten. Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling verzonden en sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw bestelling hebben verzonden.

Betalen
Er zijn de volgende betalingsmogelijkheden:

  • iDEAL (u kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ING, Rabobank of de SNS Bank).
  • PayPal (te gebruiken met uw eigen PayPal account).
  • Creditcards: Visa, MasterCard, American Express en Maestro. De betalingen via iDEAL en de genoemde creditcards verlopen via Mollie, zij waarborgen dat uw transactie beveiligd wordt uitgevoerd.
  • Overschrijving via bank- of girorekening.
    Bij een overschrijving via bank- of girorekening ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail samen met de betaalgegevens. Vermeld altijd uw bestelnummer bij de overschrijving. De betaling dient binnen 7 dagen na de besteldatum volledig te zijn voldaan, waarna uw bestelling zal worden verzonden. Als we uw betaling hebben ontvangen, sturen we u een bevestiging per e-mail en laten we u weten dat uw bestelling is verzonden. Als uw betaling niet binnen zeven dagen na ontvangst van uw bestellling binnen is, gaan we er vanuit dat we de artikelen niet meer voor u hoeven te reserveren.

Verzenden
Voor het verzenden werken we samen met ..... om uw bestelling te kunnen bezorgen. De verzendkosten voor het bezorgen van een bestelling binnen Nederland zijn gratis. De overige verzendkosten verschillen per land en worden gespecificeerd in het winkelmandje bij de selectie van de levermethode.

Levertijden
Na ontvangst van uw betaling zal de bestelling op het door u aangegeven adres worden afgeleverd in binnen- of buitenland. In het algemeen wordt uw bestelling na ontvangst van uw betaling binnen maximaal 14 werkdagen verstuurd. U kunt de status van uw bestelling inzien als u bent aangemeld met uw account of u kunt eventueel contact met ons opnemen.

Annuleren
Als u de bestelling wilt wijzigen of annuleren, dan dient u dit zo spoedig mogelijk te doen. Dit kan zowel per e-mail als per telefoon op het nummer 06 53368548 (tijdens werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur). Het wijzigen of annuleren van uw bestelling is alleen mogelijk als deze nog niet door ons is verstuurd.

Ruilen en retourneren
Ultralux doet er alles aan u een kwalitatief product te leveren. Mocht u desondanks niet tevreden zijn met uw aankoop, dan kunt u deze binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw bestelling in originele staat en onbeschadigd retourneren. Retourzendingen dienen vooraf kenbaar te worden gemaakt aan Ultralux en worden slechts geaccepteerd indien de retourinstructies van Ultralux nauwkeurig zijn opgevolgd. De kosten van de retourzending vergoeden wij helaas niet. Stuur het pakket, inclusief de originele verpakking en de bijbehorende pakbon naar:
Ultralux
Saturnusstraat 60 unit 108
2516 AH Den Haag

U kunt uitsluitend artikelen ruilen of retourneren die gekocht zijn bij www.ultraluxshop.nl. Bij een retourzending volgens de retourinstructies betaalt Ultralux binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug. Niet aangemelde en ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Garantie
Ultralux geeft op elk aangeschaft artikel via Ultralux een garantie van één jaar op de productie en de materialen. Garantie is uitgesloten indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

  • Indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht.
  • Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Om gebruik te maken van de garantie kunt u per e-mail contact met ons opnemen en moet u beschikken over de pakbon, die bij de bestelling wordt meegeleverd.
 

Bestellen


Uw winkelwagen blijft leeg?
Heeft u een product toegevoegd, maar blijft uw winkelwagen leeg? Dan accepteert uw computer geen cookies. Als u dit niet kunt aanpassen, e-mail dan uw bestelling of bel 06 53368548.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Op deze pagina kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen, een nieuw wachtwoord wordt u dan per e-mail toegestuurd.

Hoe weet ik dat mijn bestelling door jullie ontvangen is?
Bij een succesvolle bestelling ontvangt u meteen een 'hartelijk dank voor uw bestelling' bericht in uw scherm. Tevens sturen we u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Uw bestelling wordt verzonden binnen maximaal 14 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Wij werken voor de verzending samen met .... om uw bestelling te kunnen bezorgen. Deze bezorgt in de regel de volgende dag als het afleveradres binnen Nederland is. Wij sturen u een e-mail als wij uw betaling hebben ontvangen en zodra uw bestelling wordt verzonden.

Hebben jullie een vaste collectie?
De collectie wordt regelmatig aangevuld met nieuwe items. Als u een artikel wilt bestellen dat momenteel niet op voorraad is, neem dan contact met ons op zodat we kunnen nagaan of het nog te bestellen is.